تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمولان اعزامی اسفند ماه به اردیبهشت ماه سال آینده

تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمولان اعزامی اسفند ماه به اردیبهشت ماه سال آینده به گزارش معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا،یکی از مهمترین ماموریت های سازمان وظیفه عمومی ناجا اعزام مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و تامین نیروی انسانی مورد نیاز برای تامین نظم و امینت کشور بوده و در اولویت اصلی فعالیت ها قرار دارد این سازمان در اجرای ماموریت های محوله،همواره به اصل سلامت مشمولان از نظر جسمانی و روانی در تمامی مراحل اجرای ماموریت ها تاکید داشته و به خصوص در فرآیند اعزام به خدمت مشمولان نیز بر این اصل اساسی اهتمام ویژه دارد.
از این رو در این برهه زمانی و در راستای سیاست های کلی بهداشتی جاری در سطح کشور و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین رفع دغدغه های مشمولان و خانواده های آنان،سازمان وظیفه عمومی برابر مجوز صادره از سوی ستادکل نیروهای مسلح اعزام مشمولان اسفند ماه را تمدید کرد.
براین اساس تاریخ اعزام به خدمت مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم اسفند ماه 1398 را دریافت نموده بودند به ابتدای اردیبهشت ماه تمدید گردید.
در این راستا و برابر سیاست های جدید اعزام به خدمت مشمولان در سال 1399،کلیه مشمولان غیر دانشگاهی دارای مدرک تحصیلی دیپلم و زیردیپلم در تاریخ سوم اردیبهشت ماه 1399 و کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه که دارای مدرک تحصیلی کاردانی ،کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری هستند در تاریخ اول اردیبهشت ماه 1399 به خدمت اعزام می شوند.
عملیات اجرایی این طرح توسط این سازمان در حال اجرا بوده و اطلاع رسانی لازم پیرامون تاریخ اعزام به خدمت و محل آموزش از طریق پیامک برای این عزیزان ارسال می شود.
ضروری است تمامی مشمولان وخانواده های محترم آنان ضمن حفظ آرامش و اجرای تدابیر و توصیه های بهداشتی لازم که از سوی مسئولان امر در رسانه های رسمی اعلام می شود از مراجعه حضوری به مراکز وظیفه عمومی در سطح کشور خودداری نموده و صرفا یک هفته قبل از موعدهای اعزام تعیین شده با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) برگ آماده به خدمت و برگ معرفی نامه خود به مراکز آموزش نیروهای مسلح را دریافت نمایند.
لازم به ذکر است، سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه موضوعات ایمنی و بهداشتی را برای مشمولان در مراحل اعزام به خدمت در نظر گرفته و برای حفظ سلامت آنان تدابیر لازم را لحاظ می نماید.

پربازدید ترین ها

تسهیلات تمدید برای شرکت در آزمون سراسری کارشناسی ارشد و دکتری ابلاغ شد

تسهیلات تمدید برای شرکت در آزمون سراسری کارشناسی ارشد و دکتری ابلاغ شد

مشاهده خبر
فراخوان مشمولان اعزامي پايه خدمتي مرداد ماه سال 99

فراخوان مشمولان اعزامي پايه خدمتي مرداد ماه سال 99

مشاهده خبر
سربازان منتظر دوره های آموزشی ورزشی باشند

سربازان منتظر دوره های آموزشی ورزشی باشند

مشاهده خبر
سازمان وظیفه عمومی ناجا: تا اطلاع ثانوی مدت آموزش سربازی یک ماه است

سازمان وظیفه عمومی ناجا: تا اطلاع ثانوی مدت آموزش سربازی یک ماه است

مشاهده خبر